Edu - Guide | სწავლა საზღვარგარეთ, სტაჟირებები, სტიპენდიები, styde abroud

> განცხადებები
  • პროგრამირების კურსი (Java, Net)
  • კომპიუტერული ტექნოლოგიების აკადემია
    თბილისი, რუსთაველის გამზ. № 36, სართული 3; გორი, გარსევანიშვილის N3
    (995) 555 87 08 80; (995) 593 55 50 25
    www.ctaedu.ge ctaedu.ge@gmail.com
    FaceBook Link რუკაზე ნახვა


08/11/2017 - 08/12/2017


  პროგრამის აღწერა


Java

სწავლის შედეგები

კურსის დამთავრების შემდეგ სტუდენტს ეცოდინება ობიექტზე ორიენტირებული მიდგომის საფუძველზე პროგრამული სისტემის დამუშავების ეტაპები. ექნება Java პლატფორმის ძირითადი თვისებების, საშუალებების და სამუშაო გარემოს გამოყენების ცოდნა. შეეძლება ფართო სპექტრის სამომხმარებლო პროგრამების დამუშავება. ექნება საფუძველი მომავალში   შეისწავლოს Java-ტექნოლოგიები.

თემის დასახელება და შინაარსი

  1. ობიექტზე ორიენტირებული მეთოდოლოგიის საფუძვლები;
  2. ობიექტური მოდელი. პარადიგმები. კლასები და ობიექტები;
  3. პროგრამული უზრუნველყოფის დამუშავების პროცესი. პლატფორმაზე დამოუკიდებლობა ვირტუალური მანქანა;
  4. ალგორითმული ენა Java-ს საწყისები. ლიტერალები, ტიპები, ცვლადები;
  5. ოპერაციები: არითმეტიკული, ინკრემენტი, დეკრემენტი, ბიტური, ლოგიკური, ავტოასოციური, ტერნერული, მინიჭების;
  6. პროგრამის შესრულების მიმდევრობის მართვის ოპერატორები. if ოპერატორი და მისი ფორმები;
  7. ოპერატორები switch-case, break;
  8. ოპერატორები while, do-while, continue, break ჭდით;
  9. არითმეტიკული ციკლის ოპერატორი for;
  10. for-each ციკლი;
  11. სტრიქონებთან მუშაობის ძირითადი მეთოდები;
  12. კლასები. თვისებები და მეთოდები. ობიექტები. კონსტრუქტორები;
  13. this-ის გამოყენება  კონსტრუქტორებში და მეთოდებში;
  14. მეთოდების (კონსტრუქტორების) გადატვირთვა;
  15. კლასის სტატიკური ელემენტები;
  16. მემკვიდრეობითობის არსი. მემკვიდრეობითობა და წევრებზე წვდომა. კონსტრუქტორები მემკვიდრეობითობის დროს. super-ის გამოყენების ფორმები. მემკვიდრეობის მრავალდონიანი იერარქია;
  17. მეთოდების გადაფარვა. პოლიმორფიზმის რეალიზაცია გადაფარვის დროს;
  18. მეთოდების დინამიური დისპეტჩერიზაცია;
  19. აბსტრაქტული კლასები. final მოდიფიკატორი მემკვიდრეობითობაში. Object კლასი;
  20. პაკეტები. პაკეტების იმპორტირება;
  21. წვდომა და მისი დაცვის მოდიფიკატორები;
  22. ინტერფეისები. აღწერა და რეალიზაცია. ინტერფეისების გამოყენება. კონსტანტები იტერფეისებში. ინტერფეისების მემკვიდრეობითობა;
  23. განსაკუთრებული სიტუაციების დამუშავება. განსაკუთრებული ტიპის კლასების იერარქია. try-catch კონსტრუქცია. ოპერატორები throw, throws, finally. კონტროლირებადი და არაკონტროლირებადი კლასები;
  24. სტრიქონების დამუშავების მეთოდები. კლასები String, StringBuffer, StringBuilder;
  25. გარსი კლასები. კლასები Number, Double, Float, Byte, Short, Integer, Long, Boolean, Character. System და Мath კლასების ძირითადი მეთოდები;
  26. კოლექციები. კოლექციების ინტერფეისები. კონტეინერული კლასები. კლასები Vector, Stack, Hashtable, StringTokenizer;
  27.   AWT (Swing) პაკეტი;
  28. გრაფიკული მმართავი კომპონენტები Label, Button და მისი ხდომილებების დამუშავება;
  29. გრაფიკული მმართავი კომპონენტები List, Choise, CheckBox, ScrollBar;
  30. კომპონენტების განლაგების მართვა. კონტეინერული კომპონენტები;
  31. შესავალი კომპიუტერულ ქსელებში, სოკეტის განმარტება;
  32. ნაკადური სოკეტები, დატაგრამული სოკეტები;
  33. მუშაობა URL-თან,  კომუნიკაციის პროტოკოლი;
  34. აპლეტ-პროგრამის ჩატვირთვა ვებ სერვერიდან ვებ ბრაუზერის საშუალებით კლიენტის მანქანაში; აპლეტ კლასი და აპლეტის ჩადგმა HTML ფურცელში;
  35. მოვლენების დამუშავება აპლეტებში; აპლეტების უსაფრთხოება;
  36. გარდაქმნები აპლეტსა  და  აპლიკაციას შორის; მულტიმედია საშუალებების გამოყენება აპლეტებში;
  37. მოკლედ სერვლეტების  შესახებ; სერვლეტების ბაზური სტრუქტურა;
  38. სერვლეტის სიცოცხლის ციკლი; კლიენტის მოთხოვნების დამუშავება;
  39. სერვლეტში პასუხის გენერაცია კლიენტისთვის; HTML ფორმის მართვის ელემენტები და მათი  გამოყენება;
  40. სერვლეტში Cookies-დამუშავება;
  41. სერვლეტში სეანსების სესიების გამოყენება;
  42. java-ს სერვერული ფურცლები  (JSP) , სცენარის ელემენტები, ცვლადების გამოცხადება;
  43. java-ს სერვერული ფურცლების სკრიპტლეტები;
  44. java-ს სერვერული ფურცლების  დირექტივები;
  45. java-ს სერვერული ფურცლების  კავშირი java ბინებთან (სპეციალურ კლასებთან)

Net

სასწავლო კურსის მიზანი

სასწავლო კურსის მიზანია შეასწავლოს სტუდენტებს ობიექტურად ორიენტირებული, მოვლენებით მართული და ვიზუალური პროგრამირება  Visual Studio .Net ის ბაზაზე C# გამოყენებით.

სწავლის შედეგები

სასწავლო კურსის ათვისების შემდეგ სტუდენტი შეძლებს:   სახვადასხვა-აპლიკაციების შექმნას Visual Studio .Net ის ბაზაზე.

ლექცია

შესავალი NET პლატფორმაში

  1. რა არის .NET;
  2. რა არის ვიზუალ სტუდიო .NET;
  3. რა არის XML;
  4. .NET პლატფორმის სამუშაო გარემო.

Windows აპლიკაციის შექმნა

  1. მარტივი ფორმა;B
  2. Button, Label, TextBox ელემენტები;
  3. C.   მიღებული კოდის ანალიზი.

Windows ფორმა

  1. თვისებები, მეთოდები
  2. მოვლენები
  3. ·  Button Click
  4. ·  Mouse Move
  5. ·  Mouse Click
  6. ·  Key Press და ა.შ.
  7. კოდის ანალიზი

Tag თვისების გამოყენება კალკულატორის პროგრამის სტრუქტურისა და კოდის მაგალითზე.

  1. პირველი ფორმიდან მეორე ფორმის პროგრამული გახსნა და მონაცემების გადაცემა. პროგრამის კოდის განხილვა. მოვლენების დეტალური შესწავლა.
  2. ფორმის ელემენტები ListBox, ComboBox,… პროგრამის კოდის განხილვა.
  3. ვირტუალური მოდელის განხილვა (ფაბრიკის მაგალითზე). პროგრამული კოდის ანალიზი. მენიუს შექმნა. Error Provider, KeyPress, Validating, Component, Collectioin განხილვა.
  4. შესავალი LINQ-ში (ენაში ინტეგრირებული მოთხოვნები.
  5. LINQ-:ს კომპონენტები:
  6. LINQ to DataSet
  7. LINQ to Entities
  8. LINQ to SQL
  9. LINQ to XML
  10.  LINQ to Objects
  11. მონაცემთა ბაზებთან კავშირი. დასაკავშირებელი  მონაცემთა ბაზის შესწავლა. ბაზის ცხრილებისა და მათი კავშირების მომოხილვა. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  12. მონაცემთა ბაზის დაკავშირება მონაცემთა პროვაიდერის საშუალებით. ბაზებთან მუშაობის ობიექტების მიმოხილვა. DataReader obieqti. Select ბრძანება. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  13. მონაცემების მიღება და განახლება DataAdapter და DataSet ობიექტების საშუალებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  14. მონაცემების მიღება და განახლება DataAdapter და DataSet ობიექტების საშუალებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  15. ტიპიზირებული DateSet-iს შექმნა XML დიზაინერის გამოყენებით.  პროგრამული კოდის ანალიზი.
  16. მონაცემთა ფორმის შექმნა ვიზარდის გამოყენებით.
  17. გამზადებული პროექტების დისტრიბუცია. საინსტალაციო აპლიკაციის შექმნა.

თემის დასახელება და შინაარსი

  1. პირველ ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  2. მეორე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  3. მესამე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  4. მეოთხე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  5. მეხუთე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  6. მეექვსე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  7. მეშვიდე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  8. მერვე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  9. მეცხრე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  10. მეათე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  11. მეთერთმეტე რიცხვითი მიმდევრობების გენერირება. სათამაშო სიტუაციების მო­დე­­ლირების ალგორითმები.
  12. მეთორმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  13. მეცამეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  14. მეთოთხმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  15. მეთხუთმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.

საკონტაქტო ინფორმაცია:
მობილური: (995) 593 555 025; (995) 555 870 880
ვებ-გვერდი: www.ctaedu.ge
facebook: Computer Technologies Academy
ელ-ფოსტა: ctaedu.ge@gmail.com
მისამართი: თბილისი, რუსთაველის გამზ. № 36, მე-3 სართული; გორი, გარსევანიშვილის N3